e-news.cz - kurzy
Reklama

Nejvstřícnější bankou v ČR je Air Bank, následují Fio banka a Equa bank

24.03.2017, Autor: Karolína Hurychová

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Nejvstřícnější bankou v ČR je Air Bank, následují Fio banka a Equa bank

Nejvstřícnější bankou působící na českém trhu byla vloni Air Bank.

Ocenění získala poprvé, když předstihla Fio banku, která anketu vyhrála v pěti předchozích letech a v loňském roce se v hodnocení umístila těsně druhá. Na třetí pozici se opět umístila Equa bank. Z největších bank se nejlépe dařilo Komerční bance, která obsadila páté místo. Vyplývá to z výsledků projektu Vstřícná banka, na jehož hodnocení se podílejí finanční odborníci, široká veřejnost a server Bankovnipoplatky.com.
Nejvyšší hodnocení získala v součtu celkového hodnocení od odborné poroty, finančního serveru Bankovnipoplatky.com a veřejnosti Air Bank. Dosáhla na průměrné roční hodnocení 81,9 %. Druhá Fio banka získala o desetinu procenta méně (81,8 %) a třetí v pořadí, Equa bank, obdržela 76,5 %.
Podle organizátorů hodnocení patřila Air Bank v roce 2016 mezi nejvíce inovativní banky na trhu. Rovněž se těší oblibě u veřejnosti, která ji tradičně hodnotí pozitivně. Air Bank byla úspěšná i v rámci hodnocení serveru Bankovnipoplatky.com. Ten boduje banky z pohledu výše poplatků a přehlednosti sazebníků.
Klienti mohou na online mapě označit místo, kde by uvítali bankomat
Air Bank má v současné době přes půl milionu klientů. V roce 2016 více než zdvojnásobila svou síť bankomatů na 152 a nadále ji rozšiřuje. Celkově banka v České republice plánuje více než 300 bankomatů. A jak uvádějí pořadatelé: „Klienti přitom mohou bance na speciální online mapě označit, kde by nové bankomaty nejvíce uvítali.“
Banka loni také otevřela tři pobočky a spustila několik novinek. Šlo například o bezpečnější způsob potvrzování plateb přes mobilní aplikaci, nová bezplatná oznámení z mobilní aplikace o pohybech a zůstatcích na účtech, která nahrazují zůstatkové SMS, nebo cestovní pojištění.
Na hodnocení se podílejí finanční experti, server Bankovnipoplatky.com i veřejnost
Hodnocení Vstřícná banka je složeno ze tří složek. První částí je hodnocení bankovních produktů a služeb odbornou porotou sestavenou z nezávislých finančních odborníků, již nejsou zaměstnanci ani spolupracovníky žádné z hodnocených institucí. Další složkou je vyhodnocení bankovních poplatků a přehlednosti sazebníků, které má na starosti server Bankovnipoplatky.com. Celkovou image bank, coby poslední složku, hodnotí široká veřejnost. Výsledky hodnocení organizátoři projektu uveřejňují pravidelně každého čtvrt roku.
Nejúspěšnější instituce dle klientského ratingu v roce 2016 (www.vstricnabanka.cz):

Banka Průměrné hodnocení v procentech
Air Bank 81,9
Fio banka 81,8
Equa bank 76,5
mBank 73,2
Komerční banka 71,7
UniCredit Bank 71,2
Moneta Money Bank 69,3
Sberbank 68,9
Raiffeisenbank 68,5
ČSOB 67,4

Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Vláda rozhodla o pokračování a usnadnění podpory firmám exportujícím na Ukrajinu

19.04.2024, Autor: Z blogosféry

Vláda Petra Fialy na jednání ve středu 17. dubna 2024 rozhodla o pokračování podpory firmám vyvážejícím své zboží a služby na Ukrajinu. Schválila také dar pěti nevyužívaných vozů Službě státní ochrany Ukrajiny a rozvojový program státu pro realizaci záměru podpory bydlení, který má pomoci obcím zajistit vhodné pozemky pro výstavbu nájemních obecních bytů.

Poradna: Jak dodavatelé energií stanovují zálohy

04.04.2024, Autor: Z blogosféry

Zálohy na elektřinu a plyn jsou důležitou součástí procesu dodávky energií. V zájmů odběratelů je, aby je měli nastaveny optimálně, a tak se vyhnuli nepříjemným situacím. Co zálohy jsou, z čeho se skládají, kdo je může měnit a jaký je jejich význam pro každého z nás?

e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Reklama

Havárie na vodovodní síti loni PVK řešily rychleji

26.02.2024, Autor: red

Pražským vodovodům a kanalizacím se daří rychleji odstraňovat havárie na vodovodní síti. Průměrná doba přerušení dodávky pitné vody na jednu závadu v loňském roce poklesla na 8 hodin a 29 minut. V roce 2022 to bylo 10 hodin a 27 minut, což je meziroční pokles o téměř dvacet procent.

Dálkový odečet spotřeby vody využívá stále více zákazníků PVK

21.02.2024, Autor: red

Stále více odběratelů využívá dálkové odečty spotřeby vody, jednoduchou a bezpečnou formu kontroly nad svým vodoměrem. Na konci loňského roku Pražské vodovody a kanalizace měly tímto způsobem osazeno 17 138 vodoměrů, což je meziročně nárůst o 15 procent. Přitom v roce 2012 jich bylo pouhých 157 kusů.

e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Tři čtvrtiny zaměstnanců zvažují změnu oboru nebo rekvalifikaci

13.02.2024, Autor: Laura Feketeová

Český trh práce prochází transformací s rostoucím důrazem na digitální dovednosti a umělou inteligenci. Výsledky průzkumu personální agentury Randstad ukazují, že téměř tři čtvrtiny zaměstnanců možnost rekvalifikace či úplnou změnu oboru připouštějí.

Pražská stoková síť je pod kontrolou odborníků z PVK 

12.02.2024, Autor: red

144 kilometrů prohlédnuté stokové sítě, 1 837 zrevidovaných vstupních šachet a objektů, 28 nalezených havárií a 67 vypracovaných návrhů na odstranění závad zařazených do plánu oprav a investic.To je výsledek činnosti pracovníků útvaru průzkumu stokové sítě Pražských vodovodů a kanalizací za loňský rok.

e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Reklama