Apogeo
Reklama

Nejoblíbenější značkou na Slovensku je státem dotovaný RegioJet

21.11.2017, Autor: Karolína Hurychová

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Nejoblíbenější značkou na Slovensku je státem dotovaný RegioJet

RegioJet se stal nejoblíbenější firemní značkou na Slovensku.

RegioJet je soukromým dopravcem patřícím do české skupiny Student Agency podnikatele Radima Jančury. Dalšími v pořadí podle nejlepších zákaznických zkušeností s firemními značkami se u našich nejbližších sousedů umístily největší slovenské internetové knihkupectví Martinus.sk a síť kin Cinemax. Vyplývá to ze studie poradenské společnosti KPMG.
RegioJet u našich východních sousedů již několik let provozuje státem dotovanou vlakovou dopravu na regionální trati mezi Bratislavou a Komárnem, dále mezinárodní spoje mezi Slovenskem a Českou republikou a rovněž řadu autobusových linek. Firma se až do jeho ukončení v letošním lednu soustředila také na komerční provoz dálkových vlaků z Bratislavy do Košic na východě Slovenska.
V žebříčku nejlepších zkušeností zákazníků s firemními značkami na Slovensku se za RegioJetem umístily největší slovenské internetové knihkupectví Martinus.sk a síť kin Cinemax. Podle zjištění studie pokládají Slováci u firem za vůbec nejdůležitější pochopení a přizpůsobení se potřebám a pocitům zákazníka. „Slovenský zákazník ocenil v průzkumu značky, které vnímají a uvědomují si, že každý z nás se chce cítit výjimečně,“ sdělila KPMG s tím, že z průzkumu zároveň vyplynulo, že slovenští zákazníci velmi pozitivně vnímají, pokud společnosti jednají rychle, efektivně, jednoduše a bez zbytečných překážek.
Na průzkumu se podílelo 2 200 dotazovaných, kteří hodnotili přes 120 značek z osmi různých odvětví. V rámci jednotlivých sektorů v hodnocení dominoval maloobchod. V obdobném průzkumu, který se uskutečnil již dříve v České republice, se na prvních třech pozicích umístily banky, Student Agency/RegioJet dosáhl na pátou příčku. V tuzemsku si zákazníci ze všeho nejvíce váží férového přístupu a rychlé nápravy chyb.


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Nálada spotřebitelů se prudce zlepšuje

24.04.2024, Autor: Z blogosféry

Podle dubnového konjunkturálního průzkumu z dílny Českého statistického úřadu vzrostl souhrnný indikátor tuzemské ekonomické důvěry z březnových 94,2 na aktuálních 97,0 bodu.

Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Reklama

E-šmejdi způsobili za první čtvrtletí škody za 357 milionů korun

24.04.2024, Autor: Z blogosféry

Za první tři měsíce letošního roku se počet kybernetických útoků na klienty bank zvýšil o 21 procent. Celkově bylo napadeno 20 723 klientů. I přes vyšší počet útoků se snížila celková škoda, a to na 357 milionů korun. Klesla i průměrná škoda na jednoho klienta, která je mírně přes 17 tisíc korun. 

Příspěvky na DIP zatím firmy nabízí spíše výjimečně. Zaměstnanci se k novému produktu staví rovněž opatrně

23.04.2024, Autor: Z blogosféry

Dlouhodobý investiční produkt mohou Češi využívat už od začátku letošního roku. Většina z nich ale nadále setrvává u penzijního spoření. Důvodem je především neznalost, ale také váhavost zaměstnavatelů. Ti vyčkávají a zatím pouze malá část z nich svým zaměstnancům na DIP přispívá. Hlavním argumentem je malá informovanost a případná administrativní zátěž.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
Reklama

ČNB: Věnujte pozornost penězům, abyste poznali padělky 

18.04.2024, Autor: Z blogosféry

3 539 českých bankovek a mincí v celkové hodnotě 5,648 milionů Kč označila loni za padělek Česká národní banka (ČNB). Nejvíc jich, stejně jako v minulosti, bylo v Praze, a to 1 019. Následovaly Klatovy s 298 padělky a Karlovy Vary s 273 falešnými penězi. Víc než mince se padělaly bankovky, zvýšil se i počet nepravých dvacetikorun. Meziročně ČNB zadržela o 2 419 padělků víc.

Výrobní ceny v průmyslu zůstávají na uzdě

17.04.2024, Autor: Z blogosféry

Ceny tuzemských průmyslových výrobců v průběhu března oproti předchozímu měsíci klesly o 0,1 %, což odpovídá meziroční stagnaci. Výsledek tak pro trh představuje poměrně výrazné překvapení směrem dolů, když vyhlížel meziroční růst o 0,3 %. 

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama

Komentář Radomíra Jáče k údajům o inflaci v ČR za březen

10.04.2024, Autor: Z blogosféry

Meziroční inflace zůstala v březnu beze změny přesně na úrovni dvouprocentního inflačního cíle: v souladu s očekáváním finančního trhu. Na úrovni 2,0 % je meziroční inflace pod předpokladem ČNB, neboť centrální banka ve své prognóze zveřejněné počátkem února čekala březnovou inflaci na úrovni 2,9 %.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Reklama