Pivovar Samson rozjíždí nový web. Jeho tváří je výčepní Evžen Rychtařík, který se značkou Samson spojil třicet let profesního života. Nový web je vytvořen s nadsázkou, hlavní myšlenka ale zůstává jasná – České Budějovice jsou světovou pivní metropolí.

Když se v Českých Budějovicích řekne hospoda Na Spojce, je to opravdový pojem. Restauraci, kde se točí pivo Samson, od roku 1986 vedl charismatický Evžen Rychtařík. „Samson, to je můj život. Pil ho můj otec, já na něj nedám dopustit. Jsem velmi rád, že se kvalita piva v poslední době výrazně zlepšila a že mohu propagovat podle mě nejlepší pivo na světě,“ říká Evžen Rychtařík.

Právě hostinský Evžen provází návštěvníky webových stránek Samson.cz celým webem. „České Budějovice jsou pivní baštou, náš pivovar je nejstarší ve městě. Nabízíme tradici a zároveň kvalitu, kterou můžeme garantovat i díky investicím partnera AB InBev. V posledních čtyřech letech přesáhly 400 milionů korun,“ říká ředitel Pivovaru Samson Daniel Dřevikovský.

Nový web Pivovaru Samson s nadsázkou nabízí Evženův pohled na produkty Samsonu, mezi nimiž nechybí ani nealkoholické Pito. Evžen je také průvodcem po jihočeské metropoli pro ty, kteří nebydlí v Českých Budějovicích. „Jsem z Budějc – je koncept, na kterém stránky stojí. Ukazujeme tak hrdost místních lidí na město i na pivo, které prostě k Českým Budějovicím patří,“ říká tvůrce webových stránek Samsonu ze společnosti NGS Martin Kössl.

Web má kromě laskavého pivního humoru i moderní grafické prvky. Pivovar Samson počítá s tím, že současně se spuštěním nových stránek zintenzivní komunikaci na sociálních sítích.

O Pivovaru Samson

Pivovar Samson, a.s., České Budějovice je hrdým členem portfolia společnosti AB InBev, která je největším světovým pivním koncernem. Mezi jeho další značky patří například Stella Artois, Corona či Foster´s. Česká republika jako pivní velmoc si v jeho portfoliu získává čím dál důležitější postavení, čemuž napomáhá investování do jejích tradičních značek, jako je právě Samson.