Český startup Virtooal.com působící v oblasti ecommerce a zabývající se vývojem virtuální zkušební kabinky pro eshopy, slaví další úspěch. Spojil se s výrobcem kosmetiky s dlouholetou tradicí, značkou Dermacol. Firmy budou spolupracovat na nové podobě virtuálního zrcadla pro dekorativní kosmetiku.

Virtooal.com je mladý startup, který na trh přišel se službou, která nabízí eshopům tzv. „try-on“ funkci, díky které si zákazníci mohou produkty vyzkoušet přímo v e-shopu přes webkameru anebo na vlastní fotografii. Eshopy, které si plugin nainstalují, výrazně snižují množství vráceného zboží, zvyšují průměrnou výšku objednávky, ale zároveň dělají nákupy zábavnějšími, a tím budují lepší vztahy se svými zákazníky.

Na poli kosmetiky uzavřel nově Virtooal.com partnerství s českým renomovaným producentem kosmetických produktů, firmou Dermacol. V rámci partnerství budou firmy spolupracovat na vývoji technologie rozšířené reality pro dekorativní kosmetiku. Vývojový tým Virtooal bude pracovat na technologické části a tým Dermacol bude dodávat své podněty z oblasti kosmetiky. Cílem je vytvořit pro beauty ecommerce jedno z nejlepších virtuálních zrcadel na světě tak, aby nakupování v eshopech bylo zábavné a jednoduché a v mnoha ohledech i lepší než v kamenné prodejně.

Dermacol nasadil virtuální zrcadlo od Virtooal ve svém vlastním eshopu. Jeho zákazníci tak budou moci jako první vyzkoušet nové technologické vychytávky, které společně vyvinou.

Hledali jsme partnera pro segment dekorativní kosmetiky, se kterým budeme schopni rozvíjet náš produkt dále. Takovým partnerem je pro nás právě Dermacol. Je to firma s dlouholetou tradicí, která staví na své historii a svých kvalitních produktech, čehož si vážíme. Nebojí se využívat moderní technologie a zapojovat je do svých procesů a služeb. Věříme, že spolupráce bude velkým přínosem. Pojí nás nejen stejné odhodlání, ale především česko-slovenské kořeny,“ říká Vít Endler, investor a spolumajitel Virtooal.com.

Našim zákazníkům již více než 50 let přinášíme tradiční a velmi kvalitní produkty. Ke kvalitním produktům samozřejmě patří i skvělé služby, které naši zákazníci dokáží ocenit. Víme, že v online světě a především v kosmetické branži, není pro zákazníka jednoduché si vybrat produkt, neboť nemá v danou chvíli možnost jej přímo vyzkoušet. Proto jsme se spojili se společností Virtooal a začali využívat jejich velmi inovativní nástroj – virtuální zrcadlo. Věříme, že tato služba zákazníkům zpříjemní a ulehčí rozhodování a také posune zážitek z online nakupování na další úroveň. Toho rozhodně chceme být součástí,“ říká Daniel Král, online marketing manager, Dermacol a.s.