Apogeo
Reklama

Košík.cz startuje sekci EkoKošík, nabídne sortiment ekodrogerie

05.06.2019, Autor: Z tiskových zpráv

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Košík.cz startuje sekci EkoKošík, nabídne sortiment ekodrogerie

Eshop s potravinami a potřebami pro domácnost Košík.cz se chce v budoucnu stát největším internetovým prodejcem ekodrogerie.

Pomoci mu k tomu má nová sekce EkoKošík, kterou dnes spustil pro své zákazníky. V jejím rámci nabízí více než pět set produktů od padesáti českých i globálních značek. Pro její podporu vysadí s Nadací Partnerství stovku stromů na místech s nízkou diverzitou krajiny.
Košík se díky nové sekci EkoKošík může chlubit jednou z nejširších nabídek ekologické drogerie mezi online prodejci už nyní. Zapojením značek jako Attitude, Bio-D, Ecover či Frosch výrazně zvedl podíl prodávaných „zelených“ výrobků pro domácnost, ekologická je nyní již celá čtvrtina z nich. Portfolio, ve kterém nechybí ani ekologická kosmetika Weleda nebo Eco Cosmetics, by se mělo dále rozrůstat a nabízí se jeho logické propojení se sekcí Budoucnost bez obalu. Ta hledá cestu, jak v budoucnu nakupovat s pomocí opakovaně využitelných obalů.
EkoKošík je vlastně logickým pokračováním našich aktivit zaměřených na ochranu životního prostředí. 500 ekologických produktů se čtvrtinovým podílem je pro nás pouze začátek, rádi bychom se v budoucnu stali největším online prodejcem ekodrogerie a ekokosmetiky na českém trhu a našli nové způsoby, jak ekologicky šetrné výrobky dostat do co největšího počtu českých domácností,“ zmiňuje Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz.
Tomu by měla pomoci také ekologická osvěta, kterou se chce Košík v rámci sekce EkoKošík zabývat. Pomoci mají především týdenní „ekovýzvy“, které umožní zákazníkům osvojit si každý týden několik dovedností, šetřící výrazným způsobem životní prostředí. Jednotlivé výrobce ekologických produktů a jejich filozofii pak Košík představí v rámci reportáží „Košík v terénu“.
Chceme k problematice šetrné péče o domácnost hravou formou přitáhnout i zákazníky, pro které zatím toto téma nebylo na pořadu dne. A zároveň všem ukázat, že nakupování ekologicky šetrných výrobků samo o sobě nikdy nebude mít takový dopad, pokud nezačneme měnit také své chování,“ zmiňuje Jeřábek. „Představením jednotlivých dodavatelů a jejich pohledu na svět chceme zase ukázat, že za sekcí stojí inspirativní lidé s nasazením a chutí změnit dopady civilizace na životní prostředí.“
V tom chce jít příkladem i Košík. Pro podporu EkoKošíku se spojil s Nadací Partnerství, se kterou do konce roku vysadí nejméně stovku stromů a keřů na místech, kde výrazně prospějí k diverzitě krajiny. Právě Nadace Partnerství na podzim spouští kampaň Sázíme budoucnost, kdy chce postupně pomoci vysázet deset milionů stromů.
EkoKošík není jedinou ekologickou aktivitou, které se e-shop věnuje. V rámci sekce Budoucnost bez obalu šetří každý rok přes 70 tisíc plastových obalů. K rozvozu nákupů zároveň využívá recyklované papírové tašky, které od zákazníků zpětně odebírá.

Novou sekci naleznete ZDE


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

V Praze se na konferenci FinTech Roadmap´24 opět sejdou největší osobnosti česko-slovenské FinTech scény

18.04.2024, Autor: red

Prostory Václavák 22 v Praze budou ve čtvrtek 16. května hostit největší české a slovenské experty v oblasti finančních technologií. V rámci třetího ročníku businessové konference FinTech Roadmap´24 se na jednom místě potkají zakladatelé, C-level a nadšení zaměstnanci FinTechů, zástupci technologicky zaměřených bank i řada start-upistů.

Křest knihy Untypical na akci ČESKO BĚŽÍ MODŘE

27.03.2024, Autor: red

RÁDI BYCHOM VÁS POZVALI NA KŘEST KNIHY ATYPICKÝ, KTEROU VYDÁVÁME KE SVĚTOVÉMU DNI ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O AUTISMU 2. DUBNA A KE KAMPANI ČESKO SVÍTÍ MODŘE A ČESKO BĚŽÍ MODŘE. KNIHU NAPSAL PETE WHARMBY, PEDAGOG A SPISOVATEL NA SPEKTRU AUTISMU, OTEC MALÉ DCERY. AUTISMUS MU BYL DIAGNOSTIKOVÁN VE 34 LETECH. 

Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama

PVK zvou na prohlídku čistírny odpadních vod Kbely

19.03.2024, Autor: red

Pražské vodovody a kanalizace nabídnou v sobotu 13. dubna komentovanou prohlídku čistírny odpadních vod Kbely. „Vstup je zdarma, ale nutná je REGISTRACE na webových stránkách www.pvk.cz,“ informoval tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.

FTN a Pražské vodovody a kanalizace představili projekt nové čistírny nemocničních odpadních vod za použití unikátních technologií, a to díky Norským fondům! 

17.02.2024, Autor: red

Fakultní Thomayerova nemocnice (FTN) a Pražské vodovody a kanalizace (PVK) představili společný projekt nové čistírny nemocničních odpadních vod (OV) s využitím unikátních technologií, které budou poprvé použity ve zdravotnickém zařízení v ČR. Projekt byl finančně podpořen díky Norským fondům prostř. SFŽP (Státní fond životního prostředí ČR) částkou 23 099 715 Kč. 

e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Reklama